tisdag 11 augusti 2009

200

Ja då var det dags för inlägg nr 200. Det låter så lite, men det beror på min urkassa uppdatering.
Men nu börjar jag få upp suget igen, jag vill bloggi blogga. Jag har bara ingenting att skriva om. Mina dagar ser på ett ungefär ut såhär:

12.00: Magnus väcker mig för han ska gå till jobbet.
12.30: Jag pussar Magnus hej då vid dörren.
12.35: Går och lägger/sätter mig vid datorn och tittar mina vanliga sidor, aftonbladet, mail, facebook, tradera, molehill, piratebay, och blandade bloggar.
13.30: Tittar på mina serier, som under tiden jag läst bloggar kommit hem
15.00: Går ut till köket för att ta mig något att äta
15.15: Sätter mig framför Tv:n för att äta
16:15: Tvingar mig själv att öppna skolböckerna, tenta coming up.
17:00: Efter 45 minuters pluggande kräver jag en paus, tittar på lite serier, ringer några samtal.
19:00: 2 timmars paus är perfekt. Nu kan jag läsa ett kapitel eller två igen
19:45: Behöver paus, kaffe, snus, mat, och lite mys med katterna
21:00: Läser lite igen, och antecknar, och svarar på lite frågor
21:45: Får panik för att jag inte har gjort någonting vettigt under hela dagen, ställer mig och bakar, målar, försöker komma på kreativa saker för att ha någonting att göra.
22:00: Ger upp, inser att dagen inte kommer bli mer händelserik än såhär
22.05: Lägger mig i sängen med datorn i knät och erkänner att dagen är slut, det enda som finns kvar att göra är nog att titta på lite serier, tills jag kan somna och vakna igen imorgon runt 13:00 eftersom Magnus fortfarande är på jobbet så han kommer inte väcka mig....


Så ni förstår... finns inte så mkt som händer just nu, inte så mycket jag kan blogga om. Jag kan bara blogga om hur lite saker det är som händer, och hur kul är det att läsa om?

1 kommentar:

  1. jag tycker ALLT är kul att läsa om :D Oavsett om det hänt något eller inte :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar