torsdag 20 augusti 2009

Gratis är gott

Mitt lilla extraknäck kanske inte lät så spännande när jag skulle stå på hemköp och dema apelsinjuice och rågbröd. Men nu jävlar, now we talking. Nu ska jag dema loreal´s produkter. Så idag på posten fick jag ett paket med 5.2 kilo gratisprover.

Erika: Vad gör jag med allt som blir över?
Chef: De kan du behålla själv, eller ge bort till familj och vänner
Erika: Sweet
Chef: I know, plus att du får betalt 1 timme extra för din butik stänger 16, men du får betalt till 17
Erika: Åh, nice
Chef: I know, lycka till!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar