fredag 14 augusti 2009

The GRAND finale

Jag har inget tålamod, och orkar inte hitta nya bilder varje dag och göra ordning och så. För jag är en väldigt tråkig bloggare. Så jag gjorde så att jag tog alla bilder jag kunde hitta på min dator just nu, och gjorde ett Big Ass collage istället. Så nu kan ni se alla härliga bilder på en å samma gång.

Så nu till the Grand Finale. Rösta i kommentatorsfältet, vem som egentligen gör sig bäst på kort. En gång för alla.

Tryck på bilden för att få den större.

1 kommentar:

  1. hahahaha kortet längst ner till vänster på Rosa, jävlar va polackgenerna bryter igenom där :P
    tror iofs att det beror på hårfärgen

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar