söndag 2 augusti 2009

Uppdatering katter

Elsa har slutat jama!! Jag är så lycklig så jag kan börja gråta, varje dag hon är lugn.
Hade hon inte slutat jama hade jag behövt göra mig av med henne. Kanske kände hon det på sig, kanske har hon bara tröttnat på sig själv, kanske har den Alice hjälpt. Hur som helst, så är hon tyst, och mysig, och gosig, och bättre än vad hon har varit på länge!!

Dom myser, dom gosar, dom har sovit bredvid varandra. Elsa slickar Alice ren, Alice leker med Elsas svans. De äter tillsammans, de kissar tillsammans. De går bredvid varandra, med svansarna tätt ihop runt varandras, som om dom håller handen.

Dom är såååå söta.

Jag är så lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar