söndag 30 augusti 2009

Är det saltmannen?

Idag fick jag en bok av Magnus... "Är det saltmannen?" .. det är en bok med massa utdrag ur låtar och sen citat på hur folk har sjungit låtarna fel. Magnus tycker att jag sjunger många texter fel, och det håller jag väl med om.

Om jag sjunger på en låt, och sen kommer jag inte ihåg nästa textrad, då kan man ju inte bara sluta sjunga, det låter ju crazy, så då fortsätter jag, men jag hittar på någonting som låter rimligt.

Men jag tycker iaf att mina textrader låter lite rimliga, till skillnad från dom i bckerna.

Denna har jag skrattat år hela dagen.

Grease- "I got chills they´re multiplaying"

Personen har fått det till.... "I got shoes, they´re made of playwood"


HAHAHAHAHAHA

2 kommentarer:

  1. bästa är ändå min och lisas..
    "jumpi´n thers no need to be saaad, I said jumpi´n!"

    SvaraRadera
  2. åh, den där boken plöjde jag igenom i somras :P UNDERBAR! :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar