lördag 15 augusti 2009

Igår natt klockan sent

Igår jobbade jag på Satin, för första gången sedan de flyttade till stortorget. Det var riktigt fräscht ställe faktiskt. Men ingenting för mig direkt, mycket skumt folk. Men spelet gick bra och jag var på riktigt bra humör när jag gick hemåt. Planerade mig att ta mig en salami-macka och sätta mig framför datorn för jag var super hungrig och rätt uppe i varv.

När jag kom innanför dörren märkte jag att det lös från vardagsrummet, magnus kom ut och sa nått i stil med "hej älskling, jag älskar dig mest av allt i hela världen, du är det finaste som finns och jag förstår inte hur jag har haft sån tur att fått dig"... kanske inte riktigt sådär, men han sa iaf typ "hej, kom in hit". Så jag gick in i vardagsrummet.

Där inne hade han lagt fram en filt på golvet, det var tända ljus överallt och han hade dukat fram med olika kex, och vindruvor, ostar, parmaskinka och salami, plus att han hade köpt en flaska skumpa. Låt mig då påminna er att klockan var nästan 3.00 på natten och Magnus brukar i vanliga fall inte orka vara vaken till mer än 00.00 innan han stupar. Han hade gått och lagt sig vid 00.00 och sedan ställt klockan så han skulle kunna fixa det där innan jag kom hem.

Romantik helt utan förvarning eller orsak, är det bästa som finns.

Magnus du är min ögonsten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar