fredag 28 augusti 2009

Igår var det kräftskiva. Det var mycket nya ansikten så det var mycket trevligt. Det jobbiga var att vi satt ute hela kvällen, så mina ben är helt sönderbitna. Jag överdriver inte när jag säger att jag har 20 myggbett allt inom 10 centimeter diameter. Det är helt sjukt. Mina ben ser helt söndriga ut. Jag tänker inte ens ta kort på det, det är för äckligt. Så nu har jag gjort slut på den bedövande salvan, jag klarade helt enkelt inte av kliandet. Så nu ser jag mig själv som ace ventura, när han blir skjuten av bedövningspilarna,, när benen slutar fungerar, hahaha... En underbar scen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar