fredag 2 september 2011

Barnkalas&30-åringar

Idag har vi haft barnkalas med mammamaffian. Vilken härlig
stämning det var när 10 ettåringar var i full fart och leka och äta. Wille smakade på glass och kex men han tyckte melonen var godare och var så nöjd så.

Det var fiskdamm och paketutdelning. Wille fick en P.o.P mössa och en gigantisk bok! Så nöjda!!! :) Wille gav Colin byggklossar. I fiskdammen fick Wille en bok och russin, perfekt!:) jag har bilder som kommer in senare.

Efter kalaset gav jag mig ut och sprang men så här såg det ut. Vilket gjorde det väldigt tungt i luftvägarna att springa. Hatar gräs!! De bara täpper till.




Nu ska jag till jobbet! Idag är det 18 års gräns igen och mina älskade 30-åringar går vidare till andra ställen och spelar hos andra croupierer. Jag känner mig nästan bedragen. Haha. Jag kommer sakna er, 30-åringar. Vi ses nästa sommar igen!!!


- Postat från min Iphone serru

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar