måndag 5 september 2011

Tittut

Godmorgon!! I morse vaknade jag av Wille kl 08.30. Vi åt frukost och sen har vi gått på upptäcksfärd i lägenheten och nu sitter vi och myser framför lite barnprogram. Snart ska Wille sova och jag tänkte försöka få klart på Finalen. Jag tänkte starta den innan vi åker till Turkiet, (14/9) så inom en vecka typ blir det :) Spännande va!! Jag kan ju redan nu skvallra med att berätta att det är över 200 produkter!!! Jag ska försöka fixa så att ni ska få en liten tjuvkik på sponsorerna innan jag drar igång.

Jag ville egentligen lägga upp denna filmen, för jag tycker den är så otroligt söt. Spola fram lite, för den är rätt seg i början. Men mot mitten börjar Wille verkligen leka tittut ordentligt. Han höll på bakom gardinen i 20 minuter, och tittade fram, tittut, tittut. Ibland satt han gömd i 1 minut och ibland 1 sekund innan han körde fram ansiktet. Sen skrattade han gott:) Perfekt lek.



1 kommentar:

  1. han e ju bara så söt..,. :) titt ut är ju lika kul med alla barn..

    jo visst är jag nyfiken på finalen.. ska bli kul att få lite tävlingsnerver igen.. :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar