tisdag 6 september 2011

Personal Trainer

Så jag kom precis hem från en runda. Ja, klockan 23.51. Jösses. Jag borde egentligen sova vid denna tiden, haha. Men nu är det så att jag har skaffat mig en PT som ringde mig klockan 20 och helt enkelt tvingade mig att följa med ut när Mange kom hem från jobbet kl 22.30. Det var inte mycket jag kunde göra, jag hade ju egentligen ingen bortförklaring mer än att jag var trött, men sova kan man göra i graven. Nu är det hårdträning inför Turkiet!! Och sen är det en vecka latfis och matkoma och sen blir det ordentlig hårdträning inför beach 2012, som vanligt ska 12 kilo bort, haha. Dom som jag förlorat bara fortsätter komma tillbaka. Men som sagt, nu har jag en stenhård PT så hoppas det hjälper!! :)

Hon hade precis varit ute och sprungit 5 kilometer och cyklat 5 kilometer när hon hämtade upp mig, jag joggade (i hennes promenad-tempo) och flåsade bredvid och hon studsade som en gasell bredvid mig. Kom igen nu Erika! Kämpa!! Skrek hon så fort tempot saktade ner. Men det är bara att inse att en mammakropp inte är gjord för 5 kilometer kl 23.00 i spöregn! Varenda muskel skrek ifrån och vi fick blanda joggrundan med några ordentliga Pauser. Men några spurter blev det och jag är ändå nöjd med rundan! Fler ska det bli och bättre ska jag bli. Kul! :)

1 kommentar:

  1. Usch... Finns inget så trist som kilon som kommer tillbax.

    Då undrar man om man kanske är "skapt" till att väga just det som man ständigt hamnar på. :/

    kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar