torsdag 29 september 2011

Unika Erika

Jag välkomnar er till min nya blogg. Unika Erika. Namnet har jag tagit för att det rimmar och inte så mycket för att försöka låta bättre än någon annan. Men det tror jag ni läsare förstår :) Men som många säger är vi alla unika på något sätt, och det stämmer väl det också. Min nya blogg kommer väl på många sätt vara som min gamla. Fast med några förbättringar. Jag vill starta om. Börja på nytt. Jag har inte samma förutsättningar nu som jag hade innan, inte alls lika mycket tid. Jag jobbar två jobb och däremellan tar hand om en ettårig grabb. Med denna blogg har jag känt press att hela tiden leverera som jag gjorde när Wille var bebis och jag hade all tid i världen. Nu släpper jag ansvaret och pressen och låter istället fantasin och kreativiteten ta över igen. Det ska bli så skönt. Jag har så många ideér! Och ni som älskar min blogg för dess tävlingar och recensioner kommer självklart hitta en del sånt i min nya blogg också. Men helt utan annonser och reklampelare!!

Välkomna in!!

3 kommentarer:

  1. Va kul :) Jag har kollat in din nya blogg, de såg mysigt ut ^^
    Kommer du att ha kvar din gamla blogg eller?

    SvaraRadera
  2. va kul, man ska inte känna press att blogga

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar