söndag 4 september 2011

Bloggkärlek

Som ni märker blir det allt fler inlägg från mobilen. Varför kanske ni undrar. Jo det är för att jag knappt kan sätta på datorn utan att jag blir fast. Helst vill jag bara skriva ett inlägg och sen gå och göra det som jag måste göra, men jag blir påmind av mejlen och designkrångel och allt annat, och det är så lätt att jag fastnar. Därför skriver jag snabbt och enkelt från mobilen. Idag är det Söndag och jag är helt ledig. Magnus sover, Wille sover, och nu kan jag ta en lång och skön stund framför datorn och bloggen. Detta är någonting jag saknar! Bloggen har varit en så stor del av mitt liv så lång tid så att ha varit utan den så här länge har nästan varit som att förlora någon. Det är liksom någonting som har fattats.


Nog pratat om det, jag vet att jag hela tiden faller in att prata om det, men jag får så dåligt samvete när jag inte bloggar, från början var det för jag mådde dåligt över att tappa mina läsare. Men nu har jag insett att jag inte gör det. Jag är så himla glad över det! Så himla glad över er, att ni stannat även fast bloggen har varit så himla tråkig. Att ni fortsätter kommentera även fast jag inte lämnar kommentarer tillbaka. Jag är så himla glad för att ni finns!!! Det jag mår dåligt nu över är att jag kommer ju inte minnas vad som hänt dessa veckor, om jag inte bloggar. Jag har så dåligt minne så att bloggen gör ju det möjligt för mig att minnas vad som hänt de år som gått. Dessa veckor kommer om 5 år vara glömda. Och det vill jag ju inte. Så nu har jag bestämt mig för att försöka börja blogga mer igen, så mycket jag hinner!! :)

1 kommentar:

  1. Jag har nu startat en till tävling i min blogg, var gärna med och delta du också.
    Du kan hitta tävlingen här: http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/05/6169585-vinn-en-dress-ifran-mandelonse/

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar