måndag 5 september 2011

Passkort



Idag var jag och hämtade ut mitt pass. Man blir ju aldrig nöjd med korten självklart, men denna gången är jag fruktansvärt besviken på mig själv. Titta. Jag har ju bara sminkat 1 ögonbryn!!! Hahahahaha. 


När jag var på stan passade jag även på att köpa en kofta, jag har ingen som passar. När jag kommer och tänka på det så har jag inga kläder alls faktiskt som jag tycker passar. Antingen är dom för stora eller för små. Mellanläge. Suck! Måste köpa nya kläder! Bums!

2 kommentarer:

  1. Du som är så söt annars! Tack för ett gott skratt!Men man ser inte klok ut på såna viktiga handlingar. Gubben här ser ut som en sjörövare, tur det har gått ut!

    SvaraRadera
  2. Men nääää... på ett pass kort oxå! haha
    Attans vilket osis!

    Jag blev så missnöjd med mitt senaste pass, så efter resan så slängde jag det. usch :(

    kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar