lördag 10 september 2011

Tjuvkik på Finalen!


Jag ville att ni skulle få en liten tjuvkik på finalen! :) För att ni ska se att det går framåt. Jag har nu suttit och organiserat upp det mesta. Det ni ser här uppe är en tjuvkik av resultatet. Finalen kommer ha 10 stycken mini-bags, precis som den här ovan, fast självklart kommer innehållet vara olika i alla. Det kommer alltså bli 10 olika vinnare som vinner var sin härlig goodiebag fylld med ca 20-25 olika produkter värde ca 2500 kr!

Värdet av Finalen ligger på ca 25.000 kr!!
Låter det bra? :)

32 kommentarer:

  1. Wow! Det låter verkligen som en superfinal! Ser fram emot den och hoppas på lite tur... ;)

    SvaraRadera
  2. oj vilken grej! du skriver ett nytt inlägg om det då eller hur? det vill man knappast missa!!!

    SvaraRadera
  3. Wow, du gör verkligen ett kanonjobb med at5t hålla ie n tävling som är så stor. Mycket att hålla koll på :)

    SvaraRadera
  4. WOW! Vi längtar verkligen :D Vilken underbar goodiebag, det finns ju nåt för hela familjen i den! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Häftigt! Hoppas att jag har turen med mig
    /Anna S

    SvaraRadera
  6. Åh heja! Vad jag längtat efter finalen :-)

    SvaraRadera
  7. Åhh många fina saker,håller tummarna

    SvaraRadera
  8. Oj vilka priser!! Du är en riktig organiserare:) ha det bra på semesten! Kram Annika och William

    SvaraRadera
  9. härligt, vad du är duktig Erika hoppas min familj får med oss tur och vinner en goodiebag =)
    Sofie B

    SvaraRadera
  10. Jag smäller av!!! Jösses... :-D

    Lyckos den som vinner, vi håller tummarna allihop såklart!

    Många kramar

    SvaraRadera
  11. Hur hinner du? Barn, semester, dubbeljobb?

    SvaraRadera
  12. skit vad du kämpar med denna goodiebags tävling.. :)

    jag försåt inte att du hinner.. :)

    SvaraRadera
  13. Det låter toppen, väntar med spänning :)

    SvaraRadera
  14. Wow!
    Det här blir verkligen något extra!

    Fantastiskt att du orkar fixa :-)

    SvaraRadera
  15. Åh, toppen!! :)
    Men gör du en "ny" goodiebagtävling då eller ska man fortsätta kommentera den gamla?

    SvaraRadera
  16. Låter Toppen :) Vad spännande... Jag håller tummarna! Hårt!

    SvaraRadera
  17. Det ser riktigt bra ut (om jag är en av vinnarna alltså) ;)

    Åhh vad jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  18. Helt otroligt vad du fixar och grejar! Hur orkar och hinner du???? :-D

    SvaraRadera
  19. Underbart!
    Vilket jobb det måste va att kontakta alla företag samt hålla reda på alla kommentarer! :)
    Bra jobbat:)

    SvaraRadera
  20. Jag skulle lätt vilja vinna en mini goodiebag, det vore perfekt för mig som nu flyttat hemifrån och har ett helt hem att inreda med allt ifrån barnrum till kök och vardagrum. Dessutom fyller ju både jag och dottern år i oktober/november.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  21. TÄVLING!! Vinn ett par skitsnygga svarta boots! Allt du behöver göra står på bloggen, så kika in!
    MVH

    SvaraRadera
  22. Jösses!!!!! Vilka saker! Har inte skrivit på länge då jag inte mått bra:-( Och datorn lever sitt eget liv blääää
    Kram Bitte

    SvaraRadera
  23. Jag såg just att du dragit igång FINALEN! Så roligt - äntligen... Ska fila på en motivering, men jag måste ju berömma dig massor för att jobb du har lagt ner! Måste ju ha tagit hur mycket tid som helst att få ordning på allt och hålla reda på alla.
    Och än är det inte över heller... Det här är det största engagemanget jag varit med om för en tävling! :)

    SvaraRadera
  24. SV: Tack så mycket, hoppas verkligen på en vinst! :D Men den turen lär man väl inte ha. ;) Superbra jobb du har gjort med tävlingen iallafall!

    SvaraRadera
  25. sv; ja men en kommentar e ju som en röst ;)

    SvaraRadera
  26. sv; okej har skrivit det nu :)

    SvaraRadera
  27. http://tjejmorsan.blogg.se/2011/september/arhundradets-goodiebag-tavling.html

    Jag hoppas att du kan kika in och hitta mitt inlägg via den här länken :)

    Kram Ewa / tjejmorsan

    happyfeelings@bredband.net

    SvaraRadera
  28. Åhh jag vet att alla länkar inte fungerar. Jag har försökt på ALLA sätt på att få dit dom! Kopierat från din sida och det ser bra ut, ända till jag trycker på publicera knappen... Då försvinner dom flesta länkarna. Jag har provat göra det manuellt(skriver in länkarna själv), provat göra det 1 efter 1, men så fort jag trycken på den sabla publicera knappen så försvinner det... Jag vet inte vad mer jag KAN göra? Åhh va ledsen jag blir!

    SvaraRadera
  29. åh, önskar att jag kan bli frisk någon gång så jag hittar orken till att vara med och tävla och skriva ett inlägg! en sån här bag skulle verkligen fått mig att må mycket bättre!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar