onsdag 7 september 2011

Bokat gottepåse!

Godmorgon!! Jag sitter här med fjärilar i magen för nu är det bara 1 vecka kvar tills vi åker!! :) Nu har jag precis beställt varor till resan! :) När jag var liten och åkte med mina föräldrar tyckte jag alltid det såg så mysigt ut att det stod färdiga påsar fyllda med godsaker på stolarna. Vi beställde aldrig sånt men jag undrade alltid vad det var för special som dom fick. Nu har vi beställt så det kommer stå en härlig påse på vår stol på både dit och hemresan. Åh så mysigt! :) På ditresan har vi bunkrat upp med godis och yatzy och på hemresan blir det lite starkare saker :) Jag längtar!!!


Idag tvättar jag hela dagen för att få ihop packningen, och under tiden har jag insett att jag inte har kläder alls så jag ens skulle kunna vara borta i en vecka i sån värme. Jag har 1 par shorts. Det är liksom det enda jag äger! Jag kan ju inte gå i samma shorts hela veckan! Ni kanske undrar hur jag klarat mig i sommar, och det gör jag också. Men jag har liksom jobbat så mycket så jag har inte behövt ha egna kläder på mig. Sen så har det inte varit så varmt när jag väl varit ledig så då har jag kunnat ha på mig långbyxor.

Måste verkligen gå på stan imorgon när jag är ledig och shoppa!!
Igår åkte jag och shoppade med Emelie för att köpa lite sommarkläder men det enda jag kom hem med var en höstjacka och en halsduk. Inte riktigt rätt! haha

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar