tisdag 6 september 2011

Bort med Konsten!


Örebro kryllar av människor. Låtsas människor. Vita låtsas människor som sitter, hänger, står och ligger i olika positioner och överallt på stan. Jag trodde det var konstverk under konstveckorna bara och sen försvinna. Men dom verkar ha blivit en del av staden. Jag tycker det är så otroligt läskigt!! Vem kommer på att göra sådana här konstverk? Varför? Det är ju bara fruktansvärt! Jag bara förväntar mig att en "vacker" dag kommer en av dessa vita gubbar inte vara ett konstverk när jag cyklar hem från jobbet klockan 3 på natten, utan en våldtäcktsman (jag bor ju faktiskt i Örebro!). Bort med dom!!!

2 kommentarer:

  1. är det fler nu?? jag var ju rädd varenda gång jag gick förbi killlen med skateboarden som sitter vid promenadstråket vid stadsparken.

    tycker det är en helknepig konst.

    SvaraRadera
  2. De ser väldigt obehagliga ut! Tur att vi bara har en gubbstaty här i Skara :P hoppas de försvinner snart!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar