tisdag 6 september 2011

Huvudkliare





Godmorgon Godmorgon! Idag blev det lite sovmorgon för mig och på schemat senare idag står det "lämna plasma". Så nu ska jag ännu en gång bli 100 kronor rikare för att sitta i en skön stol och läsa en tidning i 40 minuter. Livet är tufft :)

Senare idag ska jag passa på att komma ut på en promenad. Kanske gå ner till stan och försöka hinna hitta något mer till garderoben innan Wille blir skogstokig. Han är inte den lättaste att ha i vagnen när man shoppar, han blir verkligen sur som ett bi.

Ville visa denna film på Wille också. Jag tror det är någon som gillar att få huvudet kliat av huvudkliaren! :) Han njuter så mycket så han drägglar. Så söt film!:)

3 kommentarer:

  1. Ja, Wille ser verkligen ut att njuta :) Vi har också en huvudkliare, men min systerdotter på ett och ett halvt år vet inte riktigt om hon ska tycka att den är mysig eller läskig. Hon liksom drar ner huvudet mellan axlarna och nästan ryser när man killar henne med den, samtidigt som hon verkar tycka att det är skönt :P

    SvaraRadera
  2. Va gulligt!^^ Vi hade en huvudkliare. Men tyvärr är den sönder :P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar