torsdag 1 september 2011

Shopping&vänner

Idag har varit en härlig dag. Jag och Wille har varit på Ikea och shoppat, sedan har vi varit på babyproffsen och köpt present till colin inför imorgon, då ska vi nämligen på ettårs kalas med mammamaffian. Vi firar att alla bebisar snart fyller 1! Så galet att det gått så snabbt! Ska bli mysigt att träffa alla bebisar och mammor!

Efter shoppingrundan åkte jag och hämtade upp Emelie och Emelie och vi satt och drack kaffe och snackade skit. Efter en timme kom även Mikaela och hon hade med sig sin helt bedårande dotter som tillslut fick namnet Kira:) så söt!!!


Nu avslutar jag kvällen framför ett avsnitt true-blood och fixar med finalen! Kram

- Postat från min Iphone serru

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar