lördag 20 augusti 2011

BF

Idag har vi BF. Barnfritt. Wille ska vara på äventyr hos Emelie och Micke hela dagen och hela natten!!! Det är i alla fall vad planen och tanken är nu, men det kan ju ändra sig beroende på hur det går. Vi kommer vara nåbara så om det skulle skita sig kommer vi farandes snabbare än blixten:)

Jag och Magnus ska gå ut och äta på restaurang och sen ska vi gå hem hit igen och förfesta lite tillsammans. Sen ska vi gå ut på krogen och dansa och bara ha det gött! Det är inte ofta man gör någonting tillsammans bara jag och Magnus och festa själva gjorde vi knappt innan vi fick barn. Så det ska bli roligt att göra det nu!!

Hoppas vädret håller upp!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Fin blogg:)
    Du får hälsa din syster från mig. Vi gick i samma klass på Högstadiet!!



    / Häls Victoria

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar