onsdag 31 augusti 2011

Sönder & Utställning

Godmorgon! Sista dagen i skövde. Lika mysigt som vanligt har det varit att vara hemma en stund. När Wille har vaknat från sin middagslur ska vi packa det sista och sen åka ner till stan och fika med mamma på rådhuscafet. Min mamma ställer nämligen ut sina tavlor där just nu och 4 veckor framöver. Det är riktigt häftigt! Så ni som har vägarna förbi skövde och är sugna på lite god fika och underbar konst borde verkligen gå in och ta er en titt!

Nu är min iphone verkligen inne på sina sista dagar. Jag råkade missa att Wille lekte med den. Efter jag tog tillbaka den var den helt dränkt i slem och nu funkar det knappt att prata med den. Jag hör knappt den jag pratar med och touch-skärmen är seg. Typiskt!!!! Jag som har över ett år kvar att betala av på telefonen men så är den över ett år gammal så garantin har gått ut! Inget att göra åt tyvärr. Jag får köpa en billig skittelefon att ringa från och sen endast använda min iphone att leka med. Men åh vad omständigt! Suuuuck!


- Postat från min Iphone serru

3 kommentarer:

  1. kan du inte bara förlänga ditt abonnemang å plocka ut en ny telefon?

    SvaraRadera
  2. Min iPhone har spenderat x antal minuter i en barnmun men funkar ändå utan problem men jag har kanske bara haft tur. :o

    SvaraRadera
  3. vad har du för abonemang har du telia så kan du få köpa min iphone 3g lite billigt.. den ligger bara här hemma och skräpar..
    det ända som är fel på den är en liten spricka i själva skalet på telefonen men den fungerar ju som den ska..

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar