måndag 8 augusti 2011

Ingen Gocart

Idag hade jag ett kort pass på Ica. Mellan 13-16 bara, sedan behövde jag snabbt åka hem och byta om för att åka och köra Gocart klockan 17. Åh vad roligt!! Varje år möts de olika krogarna i Örebro i Gocart. Vi från Cherry är ju ingen krog, men vi har ändå ett eget lag och tävlar mot de andra. Förra gången var det skitroligt så det klart jag ville vara med i år igen. Jag skyndade mig hem, stress, stress, stress, fick skippa maten och bara ta några mackor och sedan var jag iväg igen.

Kommer fram till mötesplatsen och där står det inte en kotte. Vad tusan tänkte jag och tog upp mobilen för att ringa chefen. Då hade jag fått ett sms "Ny tid, 16.30". Suck. Bussen hade stått kvar på platsen till 16.45 och jag kom dit 16.48. Jag missade bussen med 3 minuter. Åh vad störande!!!

Nu blir det istället för Gocart, Buffé och fest, en lugn hemmakväll framför bloggen för att försöka komma ikapp lite. Det är väl bra det också kan jag tänka. Jag ska fixa ett uppdrag från Blogvertiser och jag ska även försöka göra ordning för finalen. Men det sved ändå att missa Gocarten! :(


 Gocarten 2 år sedan.

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att du missade gocarten :(. Okej ja men då hänger jag med, räcker det att du vet att jag budar över eller ska jag gå in och skriva det också? :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar