tisdag 9 augusti 2011

Lämnar plasma

Lämnar plasma. Det var 2 år sedan jag var här sist eftersom jag blev gravid. Och sist jag var här fick dom jobba över. Dom stänger egentligen kl 15 men kl 14.50 svimmade jag ordentligt. Vaknar upp och vet inte vart jag är eller varför jag är där. Jag har lite lågt blodtryck och hade ställt mig upp för snabbt helt enkelt och ramlat ner i stolen som brakade samman. Dom fick ge mig några droppar för att öka mitt akut låga blodtryck och efter 40 minuter fick jag åka hem. Övertid för alla som jobbade där alltså på en fredag som kanske inte var så kul:(



- Postat från min Iphone serru

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar