torsdag 25 augusti 2011

Wille mys

Idag jobbar Magnus igen så idag är jag hemma med Wille och myser. Han vaknade 8.39 så det blev ju till och med sovmorgon. Sedan var det full rulle här hemma och Wille har tydligen växt över natten för nu nådde han ända upp till blomkrukan i fönstret och välte ner den Innan jag hann fram. Jag är i alla fall glad att han inte fick den på huvudet!!

Nu ligger vi och tittar lite på TV. Wille tittar bara i reklamerna. Han älskar reklam. Precis som hans mamma :)




Idag har vi inte direkt något planerat. Vi ska ut och gå en skön promenad om det slutar regna. Sen ska jag fixa lite med finalen som jag nästan finner omöjlig att få ihop. Det är så mycket prylar ska ni veta så jag vet knappt vart jag ska börja :)

Hörs sen! Kram

- Postat från min Iphone serru

3 kommentarer:

  1. William tittar också bara när det är reklam :)

    SvaraRadera
  2. Gud vilken fin design du har. Har du gjort den själv eller köpt den? Passar bra till familjeblogg verkligen där man har småbarn.:)

    SvaraRadera
  3. Billiga barnvagnar: Tack så mycket :) Det är min mamma som har gjort bakgrunden, och sen har jag gjort själva designen själv. Roligt att du tycker den passar:)

    Caroline: Undra vad det är med reklamer som dom gillar? :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar