tisdag 30 augusti 2011

Skövde besök

Hej! Igår bestämde jag mig för att spontant åka hem till skövde och överraska mina föräldrar lite. Jag vet att som saknade Wille så mycket och jag skulle inte hinna hem nått annat innan vi åker till turkiet. Jag hade även lite saker jag behövde hämta hos farmor för på lördag ska vi ha loppis och sälja av lite skit som bara ligger och dammar:)

Det var härligt att träffa familjen! Kändes väldigt längesedan även fast det bara var 1 månad sedan syrran gifte sig och vi allihopa träffades sist.



Nu sitter jag och wille och äter frukost. Snart ska vi till Rosmari och Wille ska få leka lite med Astrid:) hörs senare!!

- Postat från min Iphone serru

1 kommentar:

  1. Mysigt med överrasknings-träff.... jag bodde ju i tidaholm fram till år 2000. Ligger ju inte så långt från skövde. (stan ingen behövde) hihi

    kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar