tisdag 30 augusti 2011

Jogg och pizza








Idag har jag varit hemma hos Rosmari, mårten och Astrid. Vi var och handlade och sen åt vi och tittade på true blood, sedan passade jag på att sova en snabbis medan Wille sov. Skönt:)

Ikväll passade jag på att jogga lite också. Så skön luft här i skövde. Kände knappt någonting i luftvägarna, ren njutning hela varvet! Sprang förbi min Gamla skola och blev lite nostalgisk. Ja i skövde ska jag absolut springa oftare!

Nu har jag vräkt i mig en skövde pizza också. Underbart!:) det finns inga godare pizzor än skövde-pizzor! Det är lite som en tradition att äta pizza här hemma:)

Nu ska vi titta lite på tv och sen ska jag gå och lägga mig tidigt! Kram

Postat från min Iphone serru

1 kommentar:

  1. Den 10 går SLA-loppet i Skövde. Du kanske skulle ställa upp? 5 km. (Men ni kanske har åkt då utomlands då...?)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar