onsdag 17 augusti 2011

Jag lever

Idag ringde min mamma och undra om jag levde. Då jobbar man lite för mycket, som ni vet jobbar jag dubbelt dessa veckor Mange är ledig, därav är bloggen död, men jag lever!! Ville bara skriva det.

En annan detalj: jag har en så stor finne i näsan så jag ser misshandlad ut. Den är så stor så folk till och med undrar vad som hänt. Det är illa!




Redo för nästa arbetspass. Näsan är typ dubbelt så stor som innan. Som om det vore möjligt tänkte jag. Men jo. Det var möjligt.

- Postat från min Iphone serru

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA! Skrattar gott åt både finnen och att din mamma undra om du levde :)

    Finns inget så störande som med stora feta finnar!

    Kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar