fredag 12 augusti 2011

Natta

Har precis kommit hem från jobbet. Tog ett extra pass på Harrys inatt. Känner att när jag väl jobbat så här mycket dessa få veckorna kan jag lika gärna jobba lite mer. Det gäller ju ändå bara några veckor. Sen klart är det tråkigt att aldrig vara hemma nu när Magnus väl har semester. Men när lönen kommer sen är man ändå glad att man gjorde det. Då kan vi unna oss lite!!

Nu ska jag sova för att ladda inför två dubbelpass dagar i helgen sen på söndag-måndag ska Magnus jobba på ambulansen och då är jag och Wille ensamma över natten. Då ska vi sova i samma säng och bara mysa och ta igen allt vi har missat ihop. Jag ska ligga och snosa och sniffa på honom hela natten och bara myyyyysa. Vi ska gå långpromenad, cykla lite, leka massa och ååhhh vad jag längtar !!:)





Wille vet vad som är gött i livet:)

- Postat från min Iphone serru

1 kommentar:

  1. Nu hittade jag systemet på din blogg och den var super. Tar lite tid att fatta och jag menar om mig själv:) Det går ju gå direkt in på tävlingar och se vinnare. Ha det gott!

    mvh enkla nettan

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar