lördag 15 november 2008

1.2.3. Schtunk

Igår var vi på teater hela familjen. 1.2.3 schtunk. De gjorde en tolkning av shakespears richard lll. De använder sig mycket av publiken och självklart blev jag och min syster utpekade redan under de första 10 minuterna. Jag råkade viska till henne lite för tydligt, så skådespelarna bad ljuskillen att tända upp hela teatern och sedan var jag och min syster snällt tvugna att berätta vad det var vi viskade om, så hela teatern skulle höra det. Väldigt trevligt. Ville bara sjunka under jorden. Nu sitter jag är vid datorn hemma i mina föräldrars hus och myser. Elsa har saknat mig mycket tror jag, hon är övermysig, fast det är hon väl iofs nästan hela tiden. Magnus tycker om henne iaf, det var en jäkla tur, hade kunnat bli jobbigt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar