onsdag 12 november 2008


SVT


På begäran av en kär vän så skall jag ägna dagens ämne åt SVT. Denna kanal borde ju vara den enda man tittar på med tanke på att det inte finns någon reklam. Men varför gör då ingen det?
För det finns fan inte ett enda bra program på denna skitkanal. Snälla SVT. Med tanke på att ni inte har reklam skulle alla titta på er bara ni skaffar lite bättre program. Jag kommer ihåg när SVT skulle bli hippa och köpte in massa bra program som man faktiskt tittade på ett tag. Vad hände med det? Vart är det häftiga hippa SVT som jag faktiskt tittade på någon kväll sådär.

Dagens SVT tablå.......herregud...ni ser ju själva

I rest my case

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar