torsdag 27 november 2008

Relax

Igår hade jag bestämt mig för att ta en vilodag i min träning, men det blev inte så. Jag gick ändå upp och körde slut på mig själv ordentligt. Men idag blev det istället en skön vilodag, vilket min kropp skrek efter. Även fast det iofs blev som ett träningspass ändå. Jag var på relaxen med faddergänget. Så vi satt där i våra morgonrockar och hade det gött. Badade bubbelpool och åkte även många härliga vattenrutchbanor (hur stavas det?).. Sedan åkte vi den livsfarliga forsen, den är verkligen sjukt farlig, och man kommer därifrån både blodig och blåslagen. Mange, marcell och jocke stod som någon slags block så man inte kom förbi och samlade vatten, men när mange råkade flytta sig lite så blev det så jäkla strömt så jag bara sögs in i det lilla hålet och åkte med huvudet före ner i den farliga forsen och var nära på att typ, dö. Men jag klarade mig, jag tittade upp mot killarna när faran var över och de såg helt vettskrämda ut. Sammanfattning: en sjuhälvetes skön dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar