lördag 22 november 2008

Lördagens mys


Idag bestämde jag mig för att träna bort dagens baksmälla så jag gick upp till gymmet och körde slut på mig själv. Sedan gick jag till Magnus och vi gick och handlade. Jag skulle hämta ut ett paket jag lite smidigt tänkte bära med mig i väskan hem, och det gjorde jag, men jävlar vad stort det var och vägde 6.5 kilo så det blev lite extra träning där. När vi kom hem lagade vi mat, potatisgratäng och fetaostfyllda lövbiffar. Sedan bakade magnus en jätte god hallon&blåbärspaj.
Idag har även granen kommit upp, och jag veeeet, jätte tidigt men so what?! Men nu får TV.n knappt plats, men vad gör man inte. TV kan man titta på resten av året! Nu ska jag bara sitta här och njuta av min fina gran och av den goda pajen av lite glögg och av Magnus härliga sällskap. God tidig Jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar