torsdag 13 november 2008

Jag borde bli frisör


På nått sätt lyckas det alltid bli så att jag får klippa
pojkvänner/vänner. Några lyckade fall och några mindre lyckade.
Ja ni kommer väl alla ihåg den härliga perioden då rosmari fortfarande hade förtroendet för mig, och lät mig både klippa och färga hennes hår. Färgningen blev som sagt lite misslyckad, det var meningen att hon skulle bli blond. Men där ser hon iaf ut som den polack hon är:) Sedan fick jag ju även klippa henne, jag råkade missbedöma mängden av hår på hennes skalle, så jag klippte av allt nästan på ena sidan. Men jag betalade för en bra frisör och slutresultatet blev ju faktiskt riktigt bra. Nu är jag osäker på om det är denna gången som bilden visar eller inte. Men det blev bra mycket kortare iaf.

Idag skulle jag iaf klippa Magnus, och enligt mig blev det jätte bra. Så otroligt fin han blev, men det har han ju alltid varit:)


2 kommentarer:

  1. haha nej de är inte den gången på kortet.. då hade jag... kort. mycket kortare än så:D hahaha... ja du låg och grät och jag skrattade, de var tider det...

    SvaraRadera
  2. haha ja det var verkligen tider det:) tur att dom tiderna är förbi iofs...haha...usch vad jag skämdes:P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar