fredag 14 november 2008

Jag vill inte att du ska se dig som någon utanför mitt liv, som om du tittar på när jag är lycklig. Jag vill inte att du ska känna att jag lever vidare utan dig och att du själv står och stampar. Jag vill att vi skall kunna leva vidare tillsammans, självklart kommer det inte se likadant ut, självklart kommer vår relation se mycket annorlunda ut, men du är fortfarande en del i mitt liv, och kommer alltid vara och jag vet att du finns där, när jag än behöver, ett stöd, och jag kommer alltid finnas här också. Det kanske inte räcker för dig just nu, men förstår du inte hur fint det är??



Och du har rätt, denna passar mycket bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar