onsdag 19 november 2008

Idag var jag på begravning. Min morbror Kent-Åke gick bort för några veckor sedan väldigt snabbt i cancer. Det var mycket vackert även fast jag inte riktigt känner mig bekväm i en kyrka. Det som gjorde mig glad var att det var väldigt mycket människor där, och alla verkar ha tyckt om honom väldigt mycket. Folk höll tal och pratade gott om honom. Många hade skänkt gåvor till cancerfonden och vi fick träffa hans nya arbetskamrater, och det verkar som hans sista år har varit lyckliga, och det får vi vara glada över, även fast vi inte fick ta del av dem så mycket.

Tack för den tiden vi fick med dig Kent-Åke!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar