måndag 3 november 2008


Norton Anti-virus


För att jag ens skall kunna komma åt internet så måste jag avaktivera mitt norton. Norton tycker att det är för farligt för min dator att gå ut på internet eftersom det då finns risk för att jag skall få virus, så den tillåter mig helt enkelt inte logga in. Så för att då komma åt internet måste jag stänga av mitt virusprogram så att jag är fullt mottaglig för virus istället, detta har lett till att min dator är helt paj, jag har nog tusen och åter tusen olika virus och annan skit på min dator. Ingenting fungerar just nu. det tar typ 15 minuter att bara sätta på datorn, ljudet hackar och den är allmänt seg. Jag kan inte titta på någonting, lyssna på någonting eller ens bläddra bland bilder utan att hela datorn fuckar upp sig. Nu har jag även börjat få problem med mina usb-portar och har svårt för att göra någonting överhuvudtaget på datorn som jag borde kunna göra. Och jag behöver nog inte säga detta, men for the record, that really grinds my gears

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar