tisdag 18 november 2008

Måndag: Fick reda på att Malin fortfarande tränar på samma gym som jag "tränar" på. Eller jag har iaf betalat för att träna där i över 1 år nu, men har inte varit där sedan 22/9 förra året. Men nu bestämde vi oss för att ta upp det. Så vi gick dit och körde skiten ur oss, det var nice. På kvällen kom Magnus hem till mig med pepparkakor och must som vi ska ha till julmyset på Torsdag. Längtar dit!

Tisdag: Stannade hemma från skolan pga kvinnoproblem, hatar att vara tjej och behöva må dåligt 1 vecka varje jävla månad. Sedan ringde Malin och vi drog iväg till gymmet. Märkte tydligt vilka muskler man råkat glömt stretcha igår. Ont i innanlåren och brösten, men det är gött, då har man iaf ansträngt sig lite. Jag brukar ju anstränga mig rätt bra har jag hört^^
Sedan åkte jag hem till skövde, imorgon är det min morbrors begravning. Känns tungt.

I miss you


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar