tisdag 25 november 2008

Affro


För någon vecka sedan tittade jag och Magnus på det där charterprogramet på TV. Massa konstiga Norska personer som åker på chartersemester. Det var ett program då det var en tjej som skulle åka bort med två kompisar, och hon hade på sig en otroligt ful stoooor affroperuk på flygplatsen bara för att få sina kompisar att skratta. Sen var hon ju tvungen att ha med den utomlands och gå och bära omkring på den, bara för skämtet skull. Det kallar jag en hängiven komiker, jag och Magnus skrattade iaf till detta. Anywhooo, idag gick jag till Jens efter gymmet och där så hittade jag en identisk peruk. Och en sådan hängiven komiker jag är, så tog jag på mig peruken, Jens skjutsade mig till Magnus, och jag ringde på hans dörr iförd peruken, magnus gav ifrån sig ett minimalt skratt, gav mig en puss som mer kändes som ett "åh herregud, vem är jag tillsammans med egentligen" Sen åkte jag hem. Jag tyckte iaf att jag var väldigt rolig. Så sammanfattningsvis, dagen har varit fylld av humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar