torsdag 20 november 2008

Idag har jag pumpat slut på mig själv ordentligt och dagen är inte ens nästan slut. Jag gick upp till gymmet och sedan tränade jag 1 timme och sedan gick jag tillbaka. Denna gången fanns det inget stopp på mig, jag körde tills jag nästan svimmade där uppe, det var riktigt gött. Jag tar hand om mitt egna jävla kött magnus, vad säger du om det?! :P Jag brukar oftast inte ha någon energi alls under min "kvinnliga vecka" men jag känner att jag börjar få lite extra energi någonstans ifrån så det är skönt. Nu har jag mängder av tvätt att ta tag i, och ikväll ska vi förhoppningsvis julpynta i min lilla lägenhet. Det enda som kommer finnas i mitt rum är en enda stor jävla julgran, men det kommer bli så mysigt så. Jag vet att det är tidigt, men det känns ju onödigt att göra det senare för jag är ju inte hemma under jul, och då får ajg ju inte njuta av dekorationerna så länge som jag vill. Ju tidigare man börjar destu mer julkänsla får man ju!...


1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar