onsdag 26 november 2008

Efterlyses

Igår tvingade jag Magnus att följa med mig till gymmet. Skönt att slippa träna själv för en gång skull. Men idag blir det som vanligt, bara lilla jag, usch. Jag måste skaffa mig en träningskompis, funderar på att söka efter en på Krister i P3 "efterlyst"...."hej jag heter Erika, jag söker en träningskompis i örebroregionen"....Fast det känns väldigt desperat. Eller så hänger jag upp en sån där lapp på anslagstavlan på Ica. När jag var där och handlade sist så såg jag lappen "Blyg hetero kille söker efter kvinnliga vänner för trevligt sällskap" Det måste ju vara mer desperat än "Oblyg hetero tjej, rätt manlig i kanterna, söker efter träningskompis på nautilus, tills jag tröttnar" Ja..jag kanske borde göra det faktiskt.

Idag hämtade jag ut min tenta, full pott på alla frågor jag svarade på förrutom 1. Rätt stolt

2 kommentarer:

  1. men hur många frågor svarade du på då? :P

    SvaraRadera
  2. jag svarade på alla frågor utom 1 faktiskt :) det var 8 frågor, haha...så man kan säga att jag fick full pott på 6 av dom..:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar