fredag 28 november 2008

Ängel


Min gran är tråkig. Tråkiga kulor i 2 färger. När jag och Magnus pyntade den förklarade jag att jag vill att min gran ska betyda någonting. Granen vi har hemma betyder mycket. Varje kula har sin egen lilla berättelse, dekorationer från olika år, dekorationer från olika ställen i Sverige, från farmor och från mammas och pappas första gran tillsammans. Den kanske ser helt galen ut, men det är mysigt. Min gran har ingenting speciellt. Men nu är min gran äntligen pyntad med en dekoration, som betyder mycket.
Tack för den fina ängeln Magnus. Du är så himla söt!

2 kommentarer:

  1. oh that's amore! :)

    SvaraRadera
  2. jag håller med dig, det är nog därför jag inte har nån gran. måste samla ihop en massa fint julpynt tills dess :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar