tisdag 4 november 2008

Hälsosam


Denna vecka hade jag tänkt börja med mitt hälsosamma liv, undra hur många gånger man har planerat att börja med att leva sunt..vilket skiter sig varje gång. Men denna gången hade jag faktiskt tänkt att försöka liiite mer än vanligt. Eller ja, tills jag inte orkar mer iaf. Förhoppningsvis hinner man gå ner några kilo innan man tröttnar. Jag hade faktiskt på mig mina smaljeans igår, och det märktes väldigt tydigt att jag behöver ha bort några kilon runt magen, och gärna lite runt rumpan också...man borde kunna förflytta allt fett till brösten, det vore bra det.
Hur som helst så ska jag iaf börja nu, Men det har inte börjat så bra direkt, jag har gjort illa mig i foten och kan inte direkt träna just nu. Så det enda jag kan göra just nu är situps, men det är ju alltid något. Så jag härmar Sofie....Erika ska bli fit...=)

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar