måndag 24 november 2008

Erika ska bli fit, vecka 1


Så nu har första veckan gått på min väg mot fitness, och det har väl gått bättre denna veckan. Jag var på gymmet 5 dagar under veckan och det blev sammanlagt att jag gick / joggade 3.5 mil, och 5 timmars styrketräning, jag märker själv att det blir lättare och lättare. Jag brukar gärna ta genvägar, bestämmer jag mig för att springa i 5 minuter, så ger jag upp efter 4.30 och tänker "close enough", men nu börjar det stället bli så att jag förlänger tiden hela tiden, pushar mig själv mer. Tävlar lite mot mig själv, och inser det sköna i att vara totalt utpumpad. Det är roligt!! Jag har också märkt att jag blir tröttare tidigare på kvällen och går upp tidigare på dagen, idag vaknade jag innan klockan ringde (?!?!) Undra hur länge jag kommer hålla på innan jag tröttnar, får ju hoppas att det håller i sig. Anywhooo Så jag ger mig själv väl godkänt denna vecka. Men pga helgens festande, och så god mat under både lördag och söndag, så har jag bara gått ner 1 kilo. Men äsch, det blir fler, det kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar