lördag 22 november 2008

Inget att skriva

Idag har jag egentligen ingenting att skriva om. Jag kan inte skriva om gårdagens härliga fest, för jag råkade bli kvar hemma. En aning för mycket mintu. Jag kan heller inte skriva om någonting som har hänt idag, för det mesta som hänt är väl att jag ätit två skinkmackor. Ikväll är det julpyntning med Magnus, det blev ingen i Torsdags så vi tar det idag istället. Sedan ska vi laga till någon god mat och njuta i mitt då juliga hem. Snart ska jag gå ner till pressbyrån och köpa snus, det ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar