lördag 29 november 2008

Emo


Alltså. Jag anser att jag är lycklig. Jag tror att folk runt omkring mig märker att jag är lycklig och ja tror de flesta ser mig som en rätt glad person. Hur kan jag då bli emo i alla tester jag gör, haha. Jag och magnus satt och gjorde tester på passagen på skoj häromdagen när vi inte hade någonting att göra. Bland annat gjorde magnus testet "hur skånsk är du?" och jag gjorde testet "hur emo är du?" jag fick svaret, "du är helt klart emo". Nu hade jag ingenting att göra och tänkte att jag skulle undersöka saken lite mer, så jag gjorde ett annat test, ett lite mer inveklat emo test och jag fick då svaret "Superemo Oj oj, du kanske borde tona ned din stil lite. Du är så emo man kan bli. Fortsätt gärna lyssna på emomusiken men tänkt på att det inte hjälper att älta sina gamla känslor. Och snälla, snälla, håll dig borta från de alldeles för små t-shirtarna som många emokids bär runt på. Lagom är bäst!" herrejisses. Jag är Emo. Och det värsta av allt är att låten som spelades på min dator var "dont know when but a day is gonna come" med bright eyes. Och i testet stod det "Hur emo är du? sitter du där med luggen på sned och lyssnar på bright eyes" det gjorde nästan lite ont i mig.

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar