lördag 1 maj 2010

500 Days of summer



Handling: Det handlar om ett förhållande. Som vara i 500 dagar och vad som händer när ett förhållande som slukar hela ens liv, tar slut.


Jag råkade sätta på den filmen när jag kom hem från jobbet.
Tänkte bara varva ner lite, se kanske 15 minuter innan jag skulle gå och lägga mig, jag har så svårt att somna direkt när jag kommer hem från krogen, det dunkar i öronen och jag har ont i kroppen. Men den var så bra! Filmen!

Jag vet att det är mkt hormoner va, men jag grät, jag skrattade och jag njöt och nu är den slut, och jag känner mig tom. Jag vill ha mer av den. Den var alldeles för kort. Så nu är klockan 5 på morgonen. Om 15 minuter ringer Magnus väckarklocka, och här sitter jag, ögonen är röda av mysiga filmtårar och ja, detta var ett bra slut på natten helt enkelt.

Rekommenderas varmt till er alla som inte sett den!

2 kommentarer:

  1. jag började titta på den för ett tag sen, men tyckte den var så tråkig så stängde av efter en halvtimme.

    men det kanske är jag som har ådlig filmsmak :D

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog också tröttnat på den i vanliga fall. men Emma, jag är gravid, fattar du vilka hormoner och känslor som bara sprätter i kroppen. Denna filmen gjorde allt! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar