fredag 21 maj 2010

Sömnlöshet

Igår var en lugn dag. Jag låg i soffan och pluggade lite. På kvällen åkte jag på personalfest. Jag cyklade dit. Kände mig duktig. Det är typ det mesta jag rört mig sen jag fick foglossningen för typ 2 månader sen. Foglossningen har gett sig. Jag har inte haft det på hela veckan. Så igår passade jag på att cykla!! Precis när jag kom fram började det åska och regna. Jag är glad att jag inte var hemma själv i vår lägenhet längst upp, jag hade fått panik.

Personalfesten var supertrevlig och jag provade att dricka en alkoholfri öl och det var faktiskt gott! Mycket godare än när jag provade det sist. Så nu känner jag att denna sommaren med alla grillningar kommer inte vara några problem alls!

Magnus fick komma och hämta mig för det spöregnade hela kvällen. Mindre kul.
Sen hade jag svårt att somna på kvällen, det är någonting i magen på mig som vägrar ligga still. Jag har inte riktigt lärt mig vad som lugnar honom heller så han levde rövare och hur mysigt det än är, så ville jag faktiskt sova. Detta är väl för att vänja mig vid framtida sömnlösa nätter antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar