torsdag 20 maj 2010

Mage vecka 22

Ja då var det dags för en ny vecka. Då min dator är sönder så kunde jag inte lägga in bilderna från min canon så det fick bli från iphonen. Nu börjar jag faktiskt tycka att den är lite i vägen ibland. Speciellt det däringa med fläckar. Varför hamnar alltid det man spiller liksom under magen på nått vänster? Så man inte ser att man spillt förrän man tittar i spegeln eller någon rackare säger till mig att "Erika, du ser inte klok ut". Jag menar, det borde väl vara lättare för spillet att lägga sig där uppe, på hyllan? eller? aja




Nu börjar den roliga perioden med viktuppgång också. 3 kilo har jag gått upp nu!!! Vart ska detta sluta! Och mer kommer det bli under sommaren. Jag känner redan nu att varenda vattenglas jag dricker åker direkt ner i benen och fastnar där. Och fötterna svullnar upp dag för dag. Herrejössanesmig.

2 kommentarer:

  1. OH! Vecka 22, spännande vill jag minnas. Och jag kan skriva under på att mer kommer det bli! V 32 är jag inne i och fy bubblan, det är stort, tungt och allmänt ivägen, dock väldigt älskvärt och mysigt. Hoppas allt är fint med dig!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin mage du har :D
    Hoppas det inte blir alltför varmt och jobbigt när sommaren börjar ta vid på riktigt.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar