fredag 28 maj 2010

On the road again

Om ni undrar varför min blogg är rätt död just nu. Så är det för att jag åker runt i sverige och promotar LGs nya TVapparater. Så jag har inte tillgång till dator at all times. Just nu sitter jag på ett gästgiveri i Sunne. Supermysigt ställe måste jag tillägga. Har precis ätit frukost och snart ska jag iväg på dagens uppdrag. Igår var jag i Karlstad hela dagen och på kvällen åkte vidare till Sunne. Idag ska jag börja dagen i Sunne, för att sedan åka till Kil, sedan till Årjäng och sedan vidare till Arvika.

Efter Arvika är avklarat så ska jag åka tillbaka hem till Örebro, hämta katterna, packa, och sedan åka vidare till Skövde för att tillbringa helgen hemma med kära vänner och familj.

På Måndag håller jag till i Kumla och Örebro och på kvällen åker jag vidare till kristinehamn där jag sover över. Börjar Tisdagen i Kristinehamn, åker sedan till hagfors, sen till eksgärad, sen avslutar jag dagen i Karlstad. Sen tillbaka till Örebro. Och där är mitt uppdrag slut.

Så om ni undrar vart jag är under veckan, så har ni där mitt schema, så ni kan följa mig. Och har ni mot all förmodan vägarna förbi någon av dessa städerna när jag är där, så skicka ett mess eller ring så tar vi en vuxenfika på någon mack ute på schlätta.

Hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar