söndag 16 maj 2010

Äkta kimono

Jag fick en kimono av Magnus i födelsedagspresent. En lite försenad födelsedagspresent. Magnus andra bror Håkan har varit i Thailand och köpt med den hem och Magnus bror Anders tog med den hit. Den har alltså rest lång väg och den är sååå fin. Dubbelvändig så man kan ha den åt båda håll. Svart på ena sidan och härligt röd på andra. Äkta siden, mjuk som få. Underbar att ha på sig...........Men det är bara ett liiiitet problem.




Jag kan inte riktigt stänga den över magen. Tyyypiskt.

3 kommentarer:

  1. Haha, vad fint :D Myyysmage :D

    SvaraRadera
  2. :) Ja det är faktiskt rätt mysigt!

    SvaraRadera
  3. ha ha...ja vänta bara tills du blir ännu större...då passar bara inte morgonrocken utan...allt konstigt. Och man blir övervarm av hormonerna och svettas som en g....ris Ett tips...köp massor med långklänningar och kjolar inför sommaren....sååå skönt att ha på sig då det är varmt och man är höggravid...i slutet tog jag tom kjolarna och drog dem över magen och vips så hade man en kortklänning....
    Just nu så verkar min garderob krympa...imorse när jag skulle klä på mig så kändes som om inget satt bra...kankse inte så konstigt då man är en giant....kände att jag skulle ha behövt ett tält att klä mig i...:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar