söndag 16 maj 2010

Jag hade inget att göra

Så jag bestämde mig för att prova retuschera en bild. Jag laddade ner GIMP, som jag är riktigt nöjd med. Ett mycket enkelt program för bildretuschering. Finns hundra tusentals olika roliga penslar man kan använda också att ladda ner från internet. ojojoj vilka möjligheter det öppnade sig. Jag kommer inte kunna slita mig från detta program på ett tag känner jag.

Men nu har jag iaf provretuscherat en bild, rätt överdrivet, mer för att visa.
Så vad tycker ni? :) Hollywoodaktigt eller?

INNAN

EFTER

4 kommentarer:

  1. skitsnyggt ju! nu blev jag allt lite sugen att prova :P

    SvaraRadera
  2. bra då vet vi att du kan göra sånt =) många som kommer skicka över bilder på sig själva till dig nu ;)

    SvaraRadera
  3. Lisa: Ja men ladda ner gimp då. Gratis och lätt. http://browse.deviantart.com/resources/applications/gimpbrushes/ ...på den sidan finns det flera 1000 olika penslar också man kan använda och göra coola grejer med bilderna.

    Emelie: haha. Ja det är bara att skicka på:)

    SvaraRadera
  4. coolt =) sånt måste man ha ju =) kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar